Slitvargen


Bilden ovan visar Slitvargen, min motordrivna skottkärra. Jag har flera gånger tidigare berört den och dess användning, och jag har bara gott att säga om den. Den är eldriven och därmed tystlåten, smidig som en skottkärra, har stor lastkapacitet och framförallt stark. För mig, som huvudsakligen måste forsla saker uppåt, har den blivit snart sagt oersättlig.

Jag vill slå ett slag för Slitvargen och dess skapare Lasse, som kommit att bli en vän. Slitvargen har ännu inte kommit i produktion, men för några år sedan fick jag köpa en prototyp efter att ha tjatat på Lasse några år. Har det blivit problem så har Lasse funnits till hands och han har till och med åkt ner från Gävle för att hjälpa mig med några enstaka småproblem.

Om någon är i behov av en smidig arbetshäst på hemmaplan så rekommenderar jag Slitvargen. Är ni intresserade av att pröva en Slitvarg och befinner er i närheten av Täby så kontakta mig via kommentarsfältet.http://www.slitvargen.se/ hittar ni mer information om Slitvargen.

Kommentarer

Populära inlägg