Trust me

Jag har väl nämnt flera gånger att jag slukar alla typer remakeprogram som TV-sänds. På BBC sändes förut ett program där par bytte hus med varandra och fick en varsin designer för att göra om ett rum. En av detta programs mest flamboyanta designers hette Laurence Llewellyn- Bowen (dubbelnamn igen, nodge, nodge). Han tog alltid ut svängarna och när han emellanåt ifrågasattes så kontrade han alltid med; "Trust me, I'm a designer".

Nu ska inte denna inledning användas för att hävda att jag är någon designer men jag glömde minneskortet till kameran i datorn igår, så när jag skulle fotografera resultatet av formputsandet och en ny gjutform igår så fick jag snopet meddelandet att det inte gick att fotografera.

Därför, kära läsare, ber jag er att lita på mitt ord att det var det som skedde igår.

Trust me, I'm Sisyfos.

Kommentarer

Populära inlägg